Figur 3.1.Hvilke trinn underviser du på?. N = 1095, Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LS7_1,Q_LS7_2,Q_LS7_3,Q_LS7_4,Q_LS7_5,Q_LS7_6,Q_LS7_7,Q_LS7_8,Q_LS7_9,Q_LS7_10,Q_LS7_11,Q_LS7_12,Q_LS7_13,Q_LS7_14,Q_LS7_15)
3.2 I noen av spørsmålene og påstandene vil vi ta utgangspunkt i ett bestemt fag. Velg det faget du sist hadde undervisning i.
Figur 3.2.I noen av spørsmålene og påstandene vil vi ta utgangspunkt i ett bestemt fag. Velg det faget du sist hadde undervisning i.. N = 1112, Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LS12_DERIVED)
3.3 Hvor godt kjenner du til det som står skrevet om folkehelse og livsmestring i LK20?
Figur 3.3.Hvor godt kjenner du til det som står skrevet om folkehelse og livsmestring i LK20?. N = 1100, Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LS14)
3.4 Hvordan stiller du deg til ditt arbeid med folkehelse og livsmestring?
Figur 3.4.Hvordan stiller du deg til ditt arbeid med folkehelse og livsmestring?. N = [1025–1034], Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LS15_1,Q_LS15_2,Q_LS15_3,Q_LS15_4,Q_LS15_5)
3.5 Hvor enig er du i at innføringen av folkehelse og livsmestring (FoL) i LK20
Figur 3.5.Hvor enig er du i at innføringen av folkehelse og livsmestring (FoL) i LK20. N = [992–1001], Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LS17_1,Q_LS17_2,Q_LS17_3,Q_LS17_4)
3.6 Hvor enig er du i at din skoles arbeid med temaet folkehelse og livsmestring
Figur 3.6.Hvor enig er du i at din skoles arbeid med temaet folkehelse og livsmestring. N = [973–976], Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LS18_1,Q_LS18_2,Q_LS18_3,Q_LS18_4,Q_LS18_5,Q_LS18_6)
3.7 Hvor uenig/enig er du i følgende utsagn om arbeidet med folkehelse og livsmestring (FoL) i FAGET?
Figur 3.7.Hvor uenig/enig er du i følgende utsagn om arbeidet med folkehelse og livsmestring (FoL) i FAGET?. N = [970–974], Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LS19_1,Q_LS19_2,Q_LS19_3)
3.8 Hvordan arbeider dere ved din skole med folkehelse og livsmestring (FoL)?
Figur 3.8.Hvordan arbeider dere ved din skole med folkehelse og livsmestring (FoL)?. N = [933–950], Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LS21_1,Q_LS21_2,Q_LS21_3,Q_LS21_4,Q_LS21_5,Q_LS21_6,Q_LS22_1,Q_LS22_2,Q_LS22_3,Q_LS22_4)
3.9 Hvordan organiserer du arbeidet med folkehelse og livsmestring?
Figur 3.9.Hvordan organiserer du arbeidet med folkehelse og livsmestring?. N = [222–913], Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LS23_1,Q_LS23_2,Q_LS23_3,Q_LS23_4,Q_LS23_5,Q_LS23_6,Q_LS23_7,Q_LS23_8,Q_LS23_9)
3.10 Hvilke kilder benytter du vanligvis til å undervise i folkehelse og livsmestring (FoL) i FAGET.
Figur 3.10.Hvilke kilder benytter du vanligvis til å undervise i folkehelse og livsmestring (FoL) i FAGET.. N = 893, Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LS24_1,Q_LS24_28,Q_LS24_29,Q_LS24_30,Q_LS24_31,Q_LS24_32,Q_LS24_33)
3.11 Arbeid med FoL kan foregå planlagt, men kan også skje spontant, gjerne kalt læringsøyeblikk. I hvilken grad legger du til rette for å lære elevene om folkehelse og livsmestring i følgende læringsøyeblikk?
Figur 3.11.Arbeid med FoL kan foregå planlagt, men kan også skje spontant, gjerne kalt læringsøyeblikk. I hvilken grad legger du til rette for å lære elevene om folkehelse og livsmestring i følgende læringsøyeblikk?. N = [898–907], Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LS25_1,Q_LS25_2,Q_LS25_3,Q_LS25_4)
3.12 Hvor enig er du i følgende påstander om din kompetanse i folkehelse og livsmestring (FoL)?
Figur 3.12.Hvor enig er du i følgende påstander om din kompetanse i folkehelse og livsmestring (FoL)?. N = [897–902], Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LS27_1,Q_LS27_2,Q_LS27_3)
3.13 I hvilken grad opplever du utfordringer tilknyttet arbeidet med folkehelse og livsmestring (FoL)?
Figur 3.13.I hvilken grad opplever du utfordringer tilknyttet arbeidet med folkehelse og livsmestring (FoL)?. N = [890–900], Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LS28_1,Q_LS28_2,Q_LS28_3,Q_LS28_4)
3.14 Hvor enig er du i følgende utsagn om kompetansehevende tiltak innen folkehelse og livsmestring (FoL)?
Figur 3.14.Hvor enig er du i følgende utsagn om kompetansehevende tiltak innen folkehelse og livsmestring (FoL)?. N = [893–896], Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LS29_1,Q_LS29_2)
3.15 I hvilken grad benytter du følgende kompetansehevende tiltak relatert til folkehelse og livsmestring?
Figur 3.15.I hvilken grad benytter du følgende kompetansehevende tiltak relatert til folkehelse og livsmestring?. N = [161–885], Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LS30_1,Q_LS30_2,Q_LS30_3,Q_LS30_4,Q_LS30_5)
3.16 Hvor uenig/enig er du i følgende påstander. Å sikre at alle elever opplever tilhørighet når det arbeides med folkehelse og livsmestring
Figur 3.16.Hvor uenig/enig er du i følgende påstander. Å sikre at alle elever opplever tilhørighet når det arbeides med folkehelse og livsmestring. N = [890–895], Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LS32_1,Q_LS32_2,Q_LS32_3,Q_LS32_4)
3.17 Hvor ofte tilpasser du arbeidet med folkehelse og livsmestring
Figur 3.17.Hvor ofte tilpasser du arbeidet med folkehelse og livsmestring. N = [884–893], Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LS33_1,Q_LS33_2,Q_LS33_3)
3.18 Ta stilling til de følgende påstandene om din skoles arbeid med folkehelse og livsmestring (FoL)
Figur 3.18.Ta stilling til de følgende påstandene om din skoles arbeid med folkehelse og livsmestring (FoL). N = [884–889], Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LS35_1,Q_LS35_2,Q_LS35_3,Q_LS35_4)
3.19 I hvilken grad har du tilstrekkelig tilgang på følgende til arbeidet med folkehelse og livsmestring
Figur 3.19.I hvilken grad har du tilstrekkelig tilgang på følgende til arbeidet med folkehelse og livsmestring. N = [880–888], Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LS36_1,Q_LS36_2,Q_LS36_3)
3.20 I hvilken grad er du enig/uenig i følgende påstander om skoleledelsens arbeid med folkehelse og livsmestring (FoL)? Skoleledelsen
Figur 3.20.I hvilken grad er du enig/uenig i følgende påstander om skoleledelsens arbeid med folkehelse og livsmestring (FoL)? Skoleledelsen. N = [878–884], Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LS37_1,Q_LS37_2,Q_LS37_3,Q_LS37_4,Q_LS37_5)
3.21 I samarbeidet om folkehelse og livsmestring opplever jeg at lærere ved min skole
Figur 3.21.I samarbeidet om folkehelse og livsmestring opplever jeg at lærere ved min skole. N = [876–881], Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LS38_1,Q_LS38_2,Q_LS38_3,Q_LS38_4,Q_LS38_5,Q_LS38_6,Q_LS38_7)
3.22 Alt i alt, i hvilken grad opplever du at innføringen av folkehelse og livsmestring i LK20 har forbedret skolens arbeid med elevenes
Figur 3.22.Alt i alt, i hvilken grad opplever du at innføringen av folkehelse og livsmestring i LK20 har forbedret skolens arbeid med elevenes. N = [873–878], Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LS39_1,Q_LS39_2,Q_LS39_3)
3.23 Hvor godt mestrer du jobbrelatert stress for tiden?
Figur 3.23.Hvor godt mestrer du jobbrelatert stress for tiden?. N = 877, Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LS40_1)
3.24 Cirka hvor mange år har du med høyere utdanning som er relevant for læreryrket?
Figur 3.24.Cirka hvor mange år har du med høyere utdanning som er relevant for læreryrket?. (Q_LS42)
3.25 Cirka hvor mange år har du jobbet som lærer?
Figur 3.25.Cirka hvor mange år har du jobbet som lærer?. (Q_LS43)
3.26 Er du kontaktlærer skoleåret 2024/25?
Figur 3.26.Er du kontaktlærer skoleåret 2024/25?. N = 878, Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LS44)