Figur 8.1.Hvilket trinn var økten på?. N = 2045, Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LG7,Q_LG7_DERIVED)
8.2 Har du formell kompetanse i dette faget?
Figur 8.2.Har du formell kompetanse i dette faget?. N = 2018, Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LG12)
8.3 Inkluderte du noen av disse temaene om folkehelse og livsmestring i denne økten?
Figur 8.3.Inkluderte du noen av disse temaene om folkehelse og livsmestring i denne økten?. N = [1769–1866], Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LG14_1, Q_LG14_2, Q_LG14_3, Q_LG14_4, Q_LG14_5, Q_LG14_6, Q_LG14_7, Q_LG14_8, Q_LG14_9, Q_LG14_10, Q_LG14_11, Q_LG14_12, Q_LG14_13, Q_LG14_14, Q_LG14_15)
8.4 Hvordan la du til rette for folkehelse og livsmestring i denne økten?
Figur 8.4.Hvordan la du til rette for folkehelse og livsmestring i denne økten?. N = [1729–1761], Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LG15_1,Q_LG15_2,Q_LG15_3)
8.5 Benyttet du andre personer da du inkluderte folkehelse og livsmestring (FoL) i økten?
Figur 8.5.Benyttet du andre personer da du inkluderte folkehelse og livsmestring (FoL) i økten?. N = [1840–1865], Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LG16_1,Q_LG16_2)
8.6 I hvilken grad ble folkehelse og livsmestring inkludert spontant i økten på grunn av situasjoner som oppstod rett før eller underveis i undervisningen
Figur 8.6.I hvilken grad ble folkehelse og livsmestring inkludert spontant i økten på grunn av situasjoner som oppstod rett før eller underveis i undervisningen. N = 1887, Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LG17)
8.7 Hvilke av de følgende kategoriene kan beskrive situasjonen(e) som eventuelt førte til spontan inkludering av folkehelse og livsmestring i økten?
Figur 8.7.Hvilke av de følgende kategoriene kan beskrive situasjonen(e) som eventuelt førte til spontan inkludering av folkehelse og livsmestring i økten?. N = 1540, Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LG18_1,Q_LG18_2,Q_LG18_3,Q_LG18_4)
8.8 Brukte du følgende læringsaktiviteter da du jobbet med folkehelse og livsmestring i økten?
Figur 8.8.Brukte du følgende læringsaktiviteter da du jobbet med folkehelse og livsmestring i økten?. N = 1859, Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LG19_1,Q_LG19_2,Q_LG19_3,Q_LG19_4,Q_LG19_5,Q_LG19_6,Q_LG19_7,Q_LG19_8,Q_LG19_9,Q_LG19_10,Q_LG19_11)
8.9 Hvor aktivt og engasjert vil du si at elevene deltok i denne undervisningsøkten? Dra glideren mellom 0 (passive/ikke engasjert) og 10 (svært aktive/svært engasjert).
Figur 8.9.Hvor aktivt og engasjert vil du si at elevene deltok i denne undervisningsøkten? Dra glideren mellom 0 (passive/ikke engasjert) og 10 (svært aktive/svært engasjert).. N = 1796, Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LG20_3)
8.10 Ble undervisningen gjennomført slik du hadde planlagt?
Figur 8.10.Ble undervisningen gjennomført slik du hadde planlagt?. N = 1843, Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LG21)
8.11 Hvorfor ble det ikke som planlagt?
Figur 8.11.Hvorfor ble det ikke som planlagt?. N = 669, Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LG22_1,Q_LG22_2,Q_LG22_7)
8.12 I hvilket fag underviste du?
Figur 8.12.I hvilket fag underviste du?. N = 1899, Figurdata (XLSX), PNG. (Q_LG8_DERIVED)